11.05.2012 / Marián Balog   1  

Citroën C1 Connexion: Hlas ľudu vyslyšaný

Britský Citroën sa rozhodol načúvať zákazníkom moderným spôsobom. Cez Facebook nakonfigurovali model C1, ktorý pôjde podľa hromadného želania do výroby.

Do kampane na obľúbenej sociálnej sieti sa zapojilo 24 000 britských fanúšikov Citroënu. Každý z nich zaslal svoju vysnívanú konfiguráciu francúzsko-japonského drobca a výsledkom je špeciálna edícia Citroën C1 Connexion.

Cé jednotku si nakonfigurovali zákazníci sami Cé jednotku si nakonfigurovali zákazníci sami

Špeciálna verzia je založená na litrovej verzii s výkonom 50 kW (68 k) a výbave VTR. Briti si vybrali trojdverovú karosériu s lakom Caldera Black, akcentmi interiéru a exteriéru Scarlett Red a hliníkovými diskami. Do extra výbavy si fanúšikovia navolili aj LED denné svetlá, klimatizáciu a elektrické okná.

Citroën C1 Connexion sa do predaja dostane ešte v tomto roku, s najväčšou pravdepodobnosťou bude k dispozícii iba na britských ostrovoch.

NAJNOVŠIE Z RUBRIKY

Šasi novej Mazdy MX-5 je na svete

Výhercovia v súťaži Continental

Prinášame výsledky žrebovania súťaže, v ktorej ste hrali o poukážku v hodnote 400 eur a repliky oficiálnej lopty MS 2014.

17.04.2014 Výhercovia v súťaži Continental

Infiniti omladilo a predĺžilo typ Q70

NEW YORK   Sedan vyššej strednej triedy prichádza s tvárou pripomínajúcou menší typ Q50 a pätnástimi centimetrami navyše.

17.04.2014 Infiniti omladilo a predĺžilo typ Q70

Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×