11.05.2012 / Marián Balog   1  

Citroën C1 Connexion: Hlas ľudu vyslyšaný

Britský Citroën sa rozhodol načúvať zákazníkom moderným spôsobom. Cez Facebook nakonfigurovali model C1, ktorý pôjde podľa hromadného želania do výroby.

Do kampane na obľúbenej sociálnej sieti sa zapojilo 24 000 britských fanúšikov Citroënu. Každý z nich zaslal svoju vysnívanú konfiguráciu francúzsko-japonského drobca a výsledkom je špeciálna edícia Citroën C1 Connexion.

Cé jednotku si nakonfigurovali zákazníci sami Cé jednotku si nakonfigurovali zákazníci sami

Špeciálna verzia je založená na litrovej verzii s výkonom 50 kW (68 k) a výbave VTR. Briti si vybrali trojdverovú karosériu s lakom Caldera Black, akcentmi interiéru a exteriéru Scarlett Red a hliníkovými diskami. Do extra výbavy si fanúšikovia navolili aj LED denné svetlá, klimatizáciu a elektrické okná.

Citroën C1 Connexion sa do predaja dostane ešte v tomto roku, s najväčšou pravdepodobnosťou bude k dispozícii iba na britských ostrovoch.

NAJNOVŠIE Z RUBRIKY

Volkswagen plánuje nový kupé-sedan

Subaru Outback preskočilo kombi

NEW YORK    Japonská automobilka Subaru predstavila americkú verziu terénne ladeného modelu Outback. V ponuke je len s benzínom...

23.04.2014 Subaru Outback preskočilo kombi

Porsche Macan: Štvorvalec je späť

PEKING   So základnou verziou typu Macan sa do portfólia Porsche vracia motor so štvoricou valcov. SUV siahlo po koncernovom agregáte 2.0...

23.04.2014 Porsche Macan: Štvorvalec je späť

Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×