Na informačnú kampaň k blížiacim sa majstrovstvám sveta v hokeji vyčlenilo hlavné mesto Bratislava 96.000 eur. Informoval o tom v piatok hovorca primátora a vedúci oddelenia marketingu hlavného mesta Ľubomír Andrassy. Zároveň predstavil novinku v informačnej kampani - mobilného sprievodcu.
Pre fanúšikov hokeja a návštevníkov hlavného mesta počas majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji je pripravený okrem turistického sprievodcu aj mobilný. Informoval dnes o tom na tlačovej konferencii Patrik Fojtů z BTM Network. Mobilný sprievodca poskytne základné informácie o šampionáte, naviguje fanúšikov na štadión, informuje o doprave na vybrané miesta, poskytne informácie o sprievodnom programe mesta aj o fanúšikovských zónach. Mobilný sprievodca bude fungovať ako online internetová stránka pre mobilné telefóny, aj ako offline mobilná aplikácia, ktorú si možno stiahnuť cez bluetooth.
Hokejoví fanúšikovia aj návštevníci hlavného mesta prostredníctvom mobilného sprievodcu získajú prehľad o službách v meste, o ubytovaní, doprave či stravovaní. Mobilný sprievodca bude dostupný pre 95 percent mobilných telefónov, 24-hodín denne v štyroch jazykoch (slovenský, anglický, nemecký a ruský).
Okrem mobilného sprievodcu mesto ponúkne aj turistického sprievodcu, informačnú brožúru, ktorá bude distribuovaná aj vo Viedni či na Schwechate. Turistický sprievodca bude pozostávať z informačnej časti a imidžovej časti. Informačná časť poskytne návštevníkom prehľad ako vyzerá štadión, ako sa k nemu dostanú, mapu, ktorá pomôže s orientáciou, rozpis zápasov či informácie o sprievodných kultúrnych podujatiach. Pôjde o deň otvorených múzeí, Dog show, Flóra, Majáles či klzisko pred medzinárodným domom umenia pre deti Bibianou.
Informácie v slovenskom aj anglickom jazyku s nonstop hotline linkou a dôležitých kontaktných miestach budú umiestnené na nosičoch vonkajšej reklamy, napr. na letisku, staniciach či dôležitých dopravných uzloch.
Mesto spustí aj nepretržitý dopravný servis v spolupráci s dopravnou políciou, rovnako bude využívať informácie Zelenej vlny, ktorú poskytuje Slovenský rozhlas. "Pokúsime sa ponúknuť základné informácie nielen v slovenskom jazyku, ale aj v angličtine."
Mesto pre záujemcov pripravilo aj kyvadlovú dopravu, ktorá bude voziť záujemcov po bratislavskom regióne. Pôjde predovšetkým o malokarpatský región.
Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho je mesto v rokovaniach s privátnou spoločnosťou, ktorá ponúkla poskytovanie informácií pre vodičov prostredníctvom navigačných systémov.
Mesto už spustilo informačnú kampaň Horíme nedočkavosťou. Jej cieľom je podľa Andrassyho ukázať, že fanúšikovia očakávajú vystúpenie všetkých tímov na majstrovstvách, nielen slovenského.